Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Reaugmuntace prsou, velká boule

marketa88
9. 12. 2023 · Poslední odpověď: 17. 12. 2023

Dobrý den, Jsem pět dní po reaugmentaci prsou (měla jsem prasklý implantát, implantáy pod svalem, microthane B lite Polytech 605 ml) a jsem trochu zděšená z výsledku. Dnes jsem je poprvé doma viděla, na klinice se mnou nikdo výsledek nekonzultoval (sestřička mi rychle vyndala dren a oblékla do podprsenky). Mám každé prso jinak vysoko a nad jedním bouli (viz.foto). Prosím je to normální ? Může si to sednout? Doktor mi na to napsal (posílala jsem mu fotografie emailem), že prý každý má nějakou asymetrii , že mám počkat. Ale já jsem z toho opravdu špatná a potřebuji trochu uklidnit, že to bude v pořádku. Děkuji za odpověď.

Reklama

odpovědi (3)

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů
Premium
2 adresy v Praha (kraj) . 17. 12. 2023
Dobrý den,
určitě vám váš operatér odpoví na vaše otázky na pooperační kontrole. Mírná asymetrie po operaci může přetrvávat určitou dobu po operaci. Prsa se postupně zahojí a sednou si. Nemusíte se znepokojovat.
S pozdravem
MUDr. Helena Singerová
Premium
Dobrý den,
v tomhle vám opravdu nepomohu. Jen operatér ví, co v prsu dělal a proč, a z toho může usoudit rozdílnost výsledku. Takhle na dálku jen ze dvou fotografií se poctivě vyjádřit nelze.
S pozdravem
Ivo Menšík
Vážená slečno, těžko se radí. Problém by mohlo vysvětlit sonografické vyšetření.
S pozdravem,
prim. Dr. V. Víšek, CSc.
Kontaktujte Verified kliniky, které vám mohou nabídnout ošetření.
Reklama

Najít další otázky

Podobné dotazy

Odstranění kožních výrůstků
3 odpovědi, nejnovější odpověď: 6. 4. 2021
Zvětšení prsou
8 odpovědí, nejnovější odpověď: 6. 4. 2013
Zmenšení prsou
3 odpovědi, nejnovější odpověď: 16. 10. 2021
Lipofilling prsou
2 odpovědi, nejnovější odpověď: 4. 9. 2022
Modelace prsou s augmentací (pomocí prsních implantátů)