Augmentace do 50.000,-

anonymous1509  |  návštěvník
Dobrý den. Mám vážný zájem o zvětšení prsou, ale jsem ještě studentka a vydělávám pouze o prázdninách, tudíž si nemůžu dovolit drahou operaci, a chtěla bych se zeptat, zda je možné zvětšení kdekoli po republice do 50 000Kč. Mám prsa o velikosti řekla bych sotva A, a přála bych si velikost C. Děkuji
prim. MUDr. Blanka Vraspírová  |  Premium member  |  Plastická chirurgie  |  Ústí nad Labem
  • 1507 odpovědí
  • 381 Likes
Dobry den, mame akci do konce brezna za cenu 55500,-.zdravi dr vraspirova
Cleopatra Clinic, Klinika Plastické Chirurgie s.r.o.  |  Premium member  |  Ostrava, Havířov, Opava
  • 1 odpovědí
Dobrý den,

cena za augmentaci prsou u nás je 54 800 Kč. Klidně byste mohla část uhradit na splátky bez navýšení.

S pozdravem Dr. Zakout
Makyna  |  návštěvník  |  Jihočeský kraj
Dobrý den, Chalupková. Ráda by jsem se objednala na konzultaci popřípadě i na operaci zvetšení prsou na únor roku 2018. Bylo by to možné? Děkuji vám za vaší odpověď.
MUDr. Libor Polák  |  Premium member  |  Plastická chirurgie  |  Ostrava, Frýdek-Místek, Brno, Hodonín
  • 1608 odpovědí
  • 49 Likes
Dobrý den.
Cena augmentace kulatými implantáty je na mojí klinice Polmedicana v Ostravě i bez akce 53 000 Kč.
Na konzultaci se můžete objednat na č.tel.  607 ... Zobrazit číslo 607 115 715  Telefon .
S pozdravem,
MUDr.Libor Polák
eli  |  návštěvník  |  Pardubický kraj
Dobrý den,
příznivé ceny má pan dr.Robert Remeš v Chrudimi. Ale záleží, jak to máte daleko.... El.
MUDr. Janka Točíková  |  Premium member  |  Plastická chirurgie  |  Praha
  • 754 odpovědí
  • 85 Likes
cena na našem pracovišti dlouhodobě 49 500Kc.
Luca  |  návštěvník  |  Pardubický kraj
  • 3 odpovědí
  • 9 Likes