Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Nespokojenost s tvarem

moluca
26. 8. 2009 · Poslední odpověď: 22. 11. 2017

Dobrý den,chtěla bych se zeptat.Jsem tři měsíce po zvětšení prsou,byly mi použity kapkové implantáty Nagor.Po operaci jsem dodržovala přesně pokyny lékaře,nicméně s výsledkem nejsem spokojená.Pravé prso mám podstatně níž neř levé,implantát začíná asi o centimetr níže než levý a celé prso je spíše pokleslé a vytočené do strany směrem do podpaží.Pokud si lehnu tak levé zůstane na místě a pravé sjíždí do podpaží.Mám nárok požadovat bezplatnou opravu?A jak k tomu mohlo dojít,může se jednat o chybu chirurga?Děkuji za odpověď

Reklama

odpovědí (13)

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů
Praha . 13. 11. 2010
Nejlepší odpověď
Dobrý den, neuvádíte jak velký implantát u Vás byl použit, ale pravděpodobně větší velikost. A v případě ochablých a hypotrofických prsů je mezi kůží a implantátem velmi málo tkáně, takže tyto jsou bohužel pod kůží hmatné. Podle mě se toto nezlepší, ale tlakem implantátu bude naopak postupně prsní žlázy i ostatních tkání dále ubývat a implantát bude hmatný více. Ani výměnou za menší implantát se toto nezlepší. dr.Paděra
Kontaktujte Verified kliniky, které vám mohou nabídnout ošetření.
Premium
3 adresy v Jihomoravský kraj, Praha (kraj), Ústecký kraj... . 18. 11. 2010
Vážená paní,